h1

Heb vertrouwen….

19/05/2011


Het verhaal bij deze foto?
Mijn broer volgde een opleiding aan de Rietveld Academie, in typografie. Voor één van zijn opdrachten reproduceerde hij een herinnering. Op de muur van de fietsenstalling van station Naarden-Bussum had iemand ooit groot geschreven: “heb vertrouwen in jezus”. Wat door iemand snel was aangepast in ‘heb vertrouwen in jezelf’. De tekst werd verwijderd maar zat wel in het geheugen van mijn broer. Na overleg met de NS en de man van de fietsenstalling mocht hij de zin opnieuw aanbrengen, op de foto is hij hiermee bezig.
Helaas werd door miscommunicatie de tekst door iemand bij de NS gekwalificeerd als graffiti en niet lang daarna verwijderd. Gelukkig hebben we de foto’s nog…

Maar het blijf een prachtig advies dat ik mezelf en anderen regelmatig geef. Bij deze opnieuw.

One comment

  1. […] tijd geleden schreef ik een stukje over de tekst op deze foto en waarom mijn broer het op een muur schilderde. Gisteren was het opeens […]



Geef een reactie

