h1

Volkskrant – persoonlijk?

20/01/2010

De Volkskrant en ik hadden de afgelopen maanden een wat los-vaste relatie. Na jaren abonnement verslechterde de bezorging zodanig dat ik de menukeuze van de bezorgklachtenlijn bijna uit mijn hoofd kende.

Niet dat dat veel uitmaakte want reactie en verbetering kwam er niet. We bouwden langzaam af naar een weekendabonnement en een volledige stopzetting. Onder het motto ‘als je ze niets vertelt, kunnen ze er ook niets aan doen’ schreef ik nog één keer een brief om uit te leggen waarom we de krant wel wilden maar niet meer wilden.

De reactie was verbijsterend snel: dezelfde dag sprak ik drie verschillende medewerkers van de afdeling distributie. Dta het zo jammer was, dat ze er meteen iets aan gingen doen, of we toch niet nog gratis op proef wilden blijven proberen of het echt beter ging. En ook daarna werd regelmatig telefonisch geinformeerd of alles goed ging.

En het ging ook beter. Gaat ook beter moet ik zeggen. Los van de sneeuw en de feestdagen: de krant is er weer  op tijd en we kunnen hem lezen voor we naar het werk gaan
Toen er laatst dan ook gevraagd werd of weer een echt betaald abonnement wilden, heb ik ja gezegd. Helemaal warm van alle belangstelling en persoonlijke aandacht.

Vandaag kreeg ik een brief van de Persgroep. Dat de bezorging te wensen had overgelaten, dat het nu verbeterd is en bedankt voor het geduld.

Ben ik nou een pietlut of mag ik me echt verbazen over het feit dat de brief gericht is aan de heer, mevrouw I. Wong en ondertekend met Bezorgservice de Persgroep Distributie bv? We hadden net zo’n leuke band gekregen….

Geef een reactie

