h1

Wie een grote mond heeft, moet hard lopen…

26/07/2011

Donderdag 8 september is de Fairtrade Businessloop in Zeist. Ruim twintig kilometer hardlopen voor een goed doel. In estafettevorm met een team van vijf personen, dat dan weer wel. Dezelfde Fairtrade Businessloop waarvan ik met mijn grote mond in januari beloofd heb om aan mee te doen.
Dus.

Ik hou helemaal niet van hardlopen.
Maar ik heb geen goede reden om mij niet aan mijn belofte te houden en daarom ben ik gaan oefenen.
Eerst in mei, toen opnieuw in juni en een wat kortere inzakperiode vanwege de regen nu weer in juli.

Ik heb een vast rondje in de buurt van iets meer dan 2,5 kilometer en mijn eerste doel is omdat binnenkort non-stop te kunnen uitlopen. Een paar dagen geleden heb ik tien minuten achter elkaar hardgelopen. Mijn trouwe kameraad is RunKeeper op de iPhone die keurig bijhoudt waar, hoe lang en hoe snel ik heb gelopen. Of langzaam, het is maar hoe je het bekijkt.

Om het mezelf moeilijker te maken om terug te vallen in luiheid en letterlijk stilzitten hou ik hier op deze site mijn trainingen bij. Rechts in de zijbalk staat wanneer, hoe ver en hoe snel.

Geven jullie mij alsjeblieft af en toe een schop als de gaten tussen de hardloopdagen te groot worden?
Dank jullie wel. Ook namens het goede doel.

En heb je zin om mij op 8 september hard voorbij te lopen? Schrijf dan in!
Een kleine moeite: zowel het inschrijven als het voorbij rennen.

Geef een reactie

