h1

Rare oude slak

22/07/2016

Dat krijg je ervan als je in een blog schrijft: Dat is de betutteling van een boekenbon voor je verjaardag krijgen in plaats van geld want stel je voor dat je het zou versnoepen of je huur er van betalen’.

Vorige week was ik jarig. Qua cadeautjes heb ik de leeftijd bereikt dat je alles al heb en de verjaarsvisite op zich cadeau genoeg is. Daar hebben ouders en tante weinig boodschap aan. Zij lezen mijn blog en riepen hard dat ze mij nooit meer een boekenbon durfden geven🙂
Van mijn ouders kreeg een blikje geld en van mijn tante een compromis: een boekenbon en geld.

Een deel van het verjaardagsgeld liet ik rol door online te shoppen voor een nieuwe hoes voor de iPad. Vele websites later vond ik iets naar mijn zin op Etsy en bestelde een hele set voor telefoon, iPad en laptop. De maker zit in Israël en verkoopt onder de naam Weird Old Snail.
Nu heb ik dus prachtige vilten hoezen met op het labeltje een rare, oude slak.

IMG_5543

Grappig maar het deed me ergens aan denken en ineens wist ik het: Snail Bob. Een online puzzelspelletje.
Screen Shot 2016-07-22 at 21.35.21

Ook leuk trouwens.

#100dayproject – dag #70

Geef een reactie

