h1

Daar ga ik, met mijn principes….

25/06/2016

‘Principes heb je om van af te kunnen wijken’. Dat is al jaren mijn motto. Ik heb heel veel principes waar ik me vrij netjes aan hou. Zo van als je iets vindt dan moet je het ook doen.
Vrijwilligerswerk een goede zaak? Dan is er vast wel ergens een uurtje over om iets te doen voor een ander. Vluchtelingen zouden zich welkom moeten voelen? Dan geef ik mij op voor taalles. Wat zuiniger zijn op ons milieu? Dan doe ik mijn best voor afvalscheiding.

Zo ben ik niet principieel tegen de dinoplaatjes maar wel tegen kinderen die vanachter dranghekken aan iedere winkelverlater vragen “Heeft u dinoplaatjes?” Net ook nog en ik moest op mijn tong bijten om niet te zeggen “Ja, maar niet voor jou”.

Want deze komen zo jouw kant op, Leonie!
IMG_5441

 

PS Hm, misschien ook een gevalletje principes iets te laat loslaten: Fundamentalistische christenen lanceren website tegen dinoplaatjes ah 

#100dayproject – dag #55

One comment

  1. LOL

    Thanx, Wendy



Geef een reactie

