h1

Halverwege

17/06/2016

Hou iets honderd dagen vol en je hebt een nieuwe gewoonte.
Gezonder eten, meer bewegen, een uurtje eerder opstaan en mediteren, maar twee keer per dag naar je email kijken: goede voornemens langer dan een week volhouden dus.

Bijna twee maanden geleden kwam het #100dayproject voorbij: neem je iets voor en doe dat honderd dagen lang. Voor mij werd het streven een blog per dag: een stok achter de deur om de stukjes te schrijven die anders in mijn hoofd blijven hangen. En om soms echt te zoeken naar iets leuks om te posten.

Ik ben nu op de helft maar heb wel hier en daar een dagje overgeslagen. Soms was er echt geen inspiratie of geen puf.

Ga ik de 100 halen? Ik denk het wel.
Ga ik dat over precies 50 dagen doen? Ik denk het niet. Maar veel zal het niet schelen.

Het bevalt namelijk wel, die stok.

0113ee60821c012ee3c400163e41dd5b

#100dayproject – dag #51

Geef een reactie

