h1

Origineel

19/01/2012

Afgelopen vrijdag, ja de dertiende, was het tijd om na te denken over wat ik eigenlijk wil en doe met WongWorks. Soms is het even nodig om met anderen om je heen, zonder afleiding en met goede begeleiding hardop te zeggen wat je doet, wat je wilt en waar je naartoe werkt.
‘Mijn ideale jaar’ van Hennie Tibben bleek daarvoor heel erg geschikt. Pragmatisch, lekker tempo en vooral ook een leuke groep van acht mede-denkers.

Alleen al door weer nieuwe mensen te leren kennen is zoiets voor mij eigenlijk al geslaagd. Desondanks ging ik huiswaarts volop energie, goede voornemens en plannen.

Naast mij zat Yvonne (@opgeruimd), zij noemt zich life coach en helpt anderen om op te ruimen en te organiseren. Alleen al naast haar zitten heeft zo’n goede invloed dat ik subiet ben begonnen met het ordenen en opruimen van mijn ongemerkt steeds meer dichtslibbende werkplek. Heb je een wat grotere berg waar je tegenaan zit te hikken dan kan ik haar van harte aanbevelen.

Veel tekst-en taalmensen ook. Maar ook sieradenontwerpster Suzanne Schaars (van Clic) en natuurlijk Mies.

Mies komt bescheiden over maar gaat stralen als ze het heeft over haar webwinkel Paper Originals. Ze houdt van mooie en bijzondere papierproducten en haar visitekaartje is een mooi voorbeeld.

Door haar enthousiasme ga ik ’s avonds meteen op haar site kijken.

En ze heeft gelijk: ze verkoopt prachtige dingen. Zo prachtig dat ik meteen een bestelling plaats.
Vandaag is het afgeleverd – origineel en prachtig.

Kleurig verpakt

 

Netjes beschermd

Genieten!

En dat is dan ook meteen een mooi motto voor mijn ideale jaar 2012: origineel en prachtig!
En structuur. Vooral structuur. En genieten.

Geef een reactie

