h1

Na regen komt…. feest!

09/07/2011

’s Ochtends vroeg: regen.
Uren later nog steeds of weer regen.
Om half twee reden we naar de Lage Vuursche, stapten uit en het eerste voorzichtige zonnestraaltje kwam tussen de wolken door.
En met iedere nieuwe gast die aankwam werd het nog mooier: het weer maar ook de sfeer en de gezelligheid.

Natuurlijk mijn eigen familie en schoonfamilie, inclusief zwager uit Dubai.
Geertje van de lagere school. Maria van onze ‘papieren’ (boekhouding). Joyce, Wendy, Saskia van J.D. Edwards. Erna, mede-alleenstaande moeder uit Huizen. Collega’s van de Raad. Mijn adoptie-bejaarde. Mede-twitteraars @hoks en @jandor. Paul en Jose – de constante factoren op gebied van creativiteit en opdrachten. Purdey van het PR-bureau. De buurvrouw uit Den Dolder. En nog meer.

Ik heb genoten. Van de heerlijkheden van de high tea. De uitstekende gastvrijheid van Boschoord. Het prachtige weer. De cadeautjes die niet hoefden maar die ik wel kreeg.

Maar vooral van al die prachtige mensen die ik in de afgelopen vijftig jaar heb leren kennen en die dat midden in het bos met mij wilden vieren.
Dank jullie wel. Allemaal.
En dat er geen Sara-pop was.

Geef een reactie

