h1

Praten tegen de Volkskrant – deel 2

30/03/2011

Toch een beetje een dilemma: je klaagt ergens over, je krijgt geen antwoord maar je aanleiding voor de klacht is verwijderd.

Het gebeurde mij bij de Volkskrant op de iPad waar ik opeens voor het downloaden of openen van de kranten verplicht naar een advertentie zat te kijken. Ik klaagde er over en kreeg een half antwoord.
Ik klaagde over het antwoord op mijn klacht en bij de ontvangstbevestiging beloofde men mij te streven naar een antwoord voor 29 maart.

Dat is ze niet gelukt.

Maar de hoogst irritante advertentie is verdwenen zag ik vanochtend.

Vandaar mijn dilemma. Ben ik blij met het resultaat? Of wil ik toch nog een antwoord van de Volkskrant en een soort van excuus dat ze zich vergist hebben en het nooit meer zullen doen?

Geef een reactie

