h1

Lief

14/02/2011

Hij is niet romantisch.

“Bloemen? Die heb je vorig jaar toch nog gehad.”
“Trouwen? Dat hebben we allebei al eens gedaan.”
“Ik ook van jou”

Maar toch.
Douwe Egbertspunten sparen is onzin maar ik vind weggooien zonde (punten iemand?). Dus laat hij de lege koffieverpakking op het aanrecht liggen zodat ik de punten kan uitknippen.
Hij lacht wat om mijn voederberk-idee maar bij gebleken succes staat er in no time een statief om mooie foto’s te maken van de specht, eekhoorn en andere eters.
Hij stemt VVD en moppert over de D66-poster achter het slaapkamerraam maar laat die rustig hangen.
Hij kookt iedere avond heerlijk eten voor mij. Ook nu ik vanuit huis werk en dus niet meer laat thuiskom.

En hij heeft nog al mijn emails. Vanaf de dag dat we elkaar leerden kennen.
Vandaag precies 8 jaar geleden. En een dag. Maar genoeg reden om samen uit eten te gaan. Maar dat u niet denkt dat het vanwege Valentijn is. Dus.

4 reacties


  1. Hij is heel leuk dit keer, Ingrid Voor Marcel kan ik nog wel een mooie VVD poster regelen. Voor het woonkamerraam bijvoorbeeld


  2. AW! Lief mam, lief.


  3. […] mijn man des huizes is ook niet zo van de bloemen. Maar om nou te zeggen dat ze de klos zijn, dat gaat wat ver […]



Geef een reactie

