h1

T-shirt van LimiTee is binnen

21/12/2010

Een tijdje geleden struikelde ik via via op de site van LimiTee: vier keer per jaar een verantwoord geproduceerd T-shirt met een vormgevingsverantwoorde opdruk. Opdrachtgevers hadden net betaald dus, klik, nam ik een abonnement.

Vorige week kwam het eerste shirt binnen en het voldoet aan de verwachtingen.
Mooie opdruk, ontworpen door Tomas Schats.

Het heeft een verhaal en ook dat staat op het shirt gedrukt, achter in de hals:

En als extra mooi accent: een label met bloemzaadjes erin. Label in de grond, wachten op bloemen en dan uitkijken naar (stadsbijen).

De verwachtingen voor het volgende shirt zijn hooggespannen!

2 reacties

  1. […] De eerste keer was ik meteen onder de indruk van de details op en rond het shirt: mooie opdruk maar ook nog eens achter in de nek het verhaal achter de print. De stadsbijen waren dat. Met een zakje bloemenzaadjes om zelf bijen te lokken. He tweede shirt ging over het bevrijden van circusdieren. […]


  2. […] dit is de website van Limitee. Ik heb trouwens al eerder over Limitee geschreven: hier en hier bijvoorbeeld. Doorsturen?StumbleUponMeerTwitterE-mailVind ik leuk:LikeWees de eerste om post te […]



Geef een reactie

