h1

Erik

22/05/2010

gele klaproosDit is een Erik.
Ooit waren mijn ouders en broer op vakantie in Schotland. Ik was niet mee, ik werd dat jaar zestien en had een vakantiebaantje in de keuken en huishouding van het bejaardentehuis aan het eind van de straat. Mijn vakantie was een kampeerkamp op Vlieland.
In ieder geval nam mijn broer Erik zaaddoosjes mee van gele klaprozen. Die vonden hun weg naar de voortuin en ieder jaar zeiden we: “Kijk, Erik bloeit weer”.
De gele klaprozen overleefden heel wat tuinprojecten en zelfs in de nieuwe voortuin van mijn ouders staan ze weer.

Dit exemplaar op de foto stond al in de tuin van de doorzonwoning voordat ik er kwam wonen. Al een beetje thuis voordat het echt mijn thuis werd.

gele klaprozen

Geef een reactie

