h1

WongWorks!

11/05/2010

De eerste week van mei is voorbij gevlogen. Het was een week van uitrusten, afkicken van de oude baan, een algemene ledenvergadering van D66, notulen, herdenken, knutselen aan tekst voor de nieuwe website, een koffieochtend met Zeister twitteraars, LinkedIn bijwerken en zelfs nog moederdag.

Schrijven is schrappen. En dat geldt ook voor de website van WongWorks. Veel ideeen, veel geschrapt. Uiteindelijk heb ik gekozen voor eenvoudig en essentie. Mijn werkveld en markt drijven vooral op persoonlijk contact en dan functioneert de website vooral als korte referentie en het opzoeken van contactgegevens.
WongWorks is nu een enkele webpagina. Misschien dat het nog meer wordt in de toekomst maar voorlopig is het goed zo.

Trots ben ik op mijn logo, gemaakt door mijn broer Erik Wong. Strak, to the point en verrassend.

Vanaf morgen op klantenjacht!

Geef een reactie

