h1

De laatste dagen

08/04/2010

Het is druk, de laatste dagen. Veel werk, met de Partner Conferentie in Boedapest en de TCD beurs over drie weken. En de vergaderingen voor de gemeenteraad en D66. De coalitieonderhandelingen zien er nog steeds positief uit volgens onze onderhandelaars en ondertussen hebben we nu ook het eerste informele vragenuurtje met het college achter de rug.
Mijn eerste Debat moet nog even wachten – dat vindt volgende week plaats als ik in Boedapest ben.
Voor het werk. Echt.

Maar het zijn vooral ook de laatste dagen van mijn baan en dat zorgt voor veel drukte in mijn hoofd: lijstjes met zaken die nog absoluut moeten gebeuren en zaken die ik ook nog graag zou willen doen. Die lijstjes zijn continu in beweging, zowel overdag als ’s nachts en dat maakt het extra vermoeiend.
Dat zal de reden zijn waarom ze altijd zeggen dat de laatste loodjes het zwaarst zijn….

Gisteren kon ik gelukkig wel een beetje genieten van het prachtige weer. Samen met fotografe Robin reden we een half dagje langs een aantal klanten om hun call centers te portretteren – dat moeten mooie collages worden in onze stand op  de TCD. Drie hele verschillende gebouwen, bedrijven en call centers en tussendoor een korte lunch op een terras.

Vandaag de laatste dingetjes afronden voor we morgen naar Boedapest vliegen. Vanavond nog de thema-avond op het gemeentehuis (weer zo’n eerste!) en ergens tussendoor wat strijken en koffers pakken.
Het komt vast allemaal goed. Het komt vast allemaal goed. Het komt vast allemaal goed…..

Geef een reactie

